15 september


http://keepyourmangosfresh.blogg.se/

Gud vad jag hinner med grejer nu för tiden. Igår satt jag och pluggade matte på biblan i några timmar. Sen blev det fika i solen (som blev regn, och så höll det på) med Nadja och Maria. Efter en lång fika åkte vi till Ikano för vi skulle handla mat men det hela slutade med att vi kom hemsläpandes med massa kläder. Jag köpte en skinnjacka som jag ska besluta om den ska behållas eller inte. Sen åkte jag och Nadja hem till henne och lagade en god middag, gick ut och gick, hälsade på Linds och slappade i soffan in på småtimmarna. Idag vaknade jag upp hos Nadja, palrade mig iväg till skolan (även om jag gärna hade legat kvar några timmar till) och efter skolan satt jag kvar och pluggade i några timmar. Sen gick jag förbi stan och uträttade lite ärenden (höga förväntningarpå framtiden). Ikväll har jag kört stenhårt på gymmet, beröm till mig! Nu blir det te.

Kommentarer
Postat av: Tor M

Vem e skönheten på fotot? Mycket fint foto.

2012-07-13 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0