måndag..





weheartit.com

Måndag igen, tiden bara springer iväg. Nu är sommaren slut och hösten är här. Tiden går för fort och det skrämmer mig. Jag har i alla fall haft en jättebra helg. I fredags var det ju fotboll. Lördagen spenderades med Hanna med fika på balkongen och sen en sväng på stan. Köpte ett par skinnbyxor och ett par skor. På kvällen blev det utgång med Helen, Nadja och Pau. På söndagen vaknade jag upp brevid Helen och Nadja vilket var världens bästa sällskap. Nu är det måndag och en ny vecka. Känns helt okej, är ledig imorgon och så är det ju fotboll. Och har äntligen kommit igång med träningen igen, tränade stenhårt idag och ska träna imorgon med mamma vid 08.00 typ innan hon börjar jobba. Känns gött! Oj så mycket jag skev, aja sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0