fläcktar den första svala vinden..


Anton, Pontus och Robin i Ulfsunda.

Igår satt jag på bibblan och pluggade och kände mig hur ambitiös och duktig som hälst. Är snart ikapp alla andra och det känns skönt. Sen blev det lunch på stan med bror och Robin. Igår fyllde även bror år och det firades här hemma med familjen Lindholm som kom över och käkade räkor. Idag ska det pluggas massor, jag tänkte åka till gymmet och ikväll ska vi fota jackor på Markus jobb. Och efter det blir det fika. Det ser ut som en bra dag måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Hej! Vad kul att du gillar bloggen:) Inga problem, det är bara sno på:)

2011-09-15 @ 19:35:09
URL: http://keepyourmangosfresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0