du ser andra halvan av solen där den sjunker i väst..



Den här veckan har varit mycket högt och lågt. Jätteroliga nyheter och dåliga besked.. Jag har varit jätteglad och jätteledsen.. Känns så konstigt att saker kan bara ändra sig så snabbt. Saker som man näst intill är skrivet i sten är inte det.. Och jag har fått ett jätteroligt jobb! Jag borde plugga så mycket, men jag har ingen energi. Helgen har varit bra. Kajsa kom hem från Norge så i fredags träffade jag henne. I lördags tog jag en fika i solen med Hanna och en liten sväng på stan vilket vi gör varje lördag nästan. På kvällen va jag med Sofie och Pau. Söndagen blev en soffliggardag. Film och godis. Vi såg Trust tror jag att den hette, bra film! Blev lite av allt här, kanske lite flumt men det är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0